زمان جاری : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 12:46 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 11
نویسنده پیام
saye13777 آفلاین


ارسال‌ها : 15
عضویت: 2 /4 /1401


پزشکی آلمان
تحصیل رشته های پزشکی و دندانپزشکی و عموماً رشته‌ها از این دسته همراه با آزمون ورودی یا کنکور هستند. امتحان ورودی پزشکی این کشور به زبان آلمانی است و معمولاً این زبان نیز از موارد امتحانی می‌باشد، نکته ای که در همین جا باید ذکر شود این است که سطح زبان امتحان ورودی پزشکی آلمان در حدود b2 می‌باشد.
هزینه تحصیل در کانادا
افرادی که برای تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در آلمان اقدام می‌کنند، قبل از شروع تحصیل و در حدود دو ماه قبل از شروع تحصیل باید در این ورودی شرکت کنند. البته این آزمون ورودی با آزمون‌های کشورهایی مثل ایتالیا و یا ایران متفاوت است. مشاوران موسسه می‌توانند در زمینه آزمون ورودی به شما اطلاعات کافی را ارائه دهند.
زمان شروع تحصیل رشته های پزشکی و دندانپزشکی فقط یک بار در سال و در ماه سپتامبر می‌باشد. افراد باید توجه داشته باشند، دانشگاه‌های دولتی این کشور برای ترم ژانویه پذیرش نخواهند داشت و افرادی که به ترم سپتامبر نرسیده‌اند باید تا سال بعد منتظر بمانند.
اخذ پذیرش بدون قبولی کنکور ایران
روش دوم پذیرش پزشکی و دندانپزشکی در آلمان اقدام از طریق ثبت‌نام فرد در کالج می‌باشد. این روش برای افرادی است که به هر دلیلی موفق به قبولی کنکور در ایران نشده‌اند. این دسته از افراد باید یکسال تحصیلی(دو ترم) را در این کالج‌ها بگذرانند. در این مدت به دانشجویان دروس زیست، زبان و گاهاً شیمی تدریس داده می‌شود و پس از طی دوره کالج، می‌توانند با کسب نمره و معدل خوب وارد دانشگاه‌های پزشکی شوند.
نکته حائز اهمیت در این مورد نیز این است که، تحصیل یک‌ساله در کالج کاملا رایگان می‌باشد. البته منظور از هزینه صرفاً هزینه یکسال کالج می‌باشد و هزینه زندگی شخص بر عهده خودش خواهد بود.
جهت اخذ پذیرش تحصیل پزشکی و تخصص دندانپزشکی در آلمان در هر دو صورت ذکر شده در بالا، ارائه مدرک زبان الزامی است و افراد در ایران و قبل از اقدام برای پذیرش، باید مدرک زبان خود را اخذ نمایند.
تحصیل پزشکی در کانادا

تحصیل و پذیرش پزشکی در آلمان بدون مدرک زبان
یک راه نسبتاً غیر مطمئن (!) برای تحصیل پزشکی آلمان وجود دارد و آن هم این است که از کشورهای همسایه نظیر ترکیه و ارمنستان برای اخذ ویزای دانشجویی اقدام نمایید. در این حالت باید برای کالجی که بدون مدرک زبان پذیرش می‌دهد اقدام نمایید و سپس از سفارت کشورهای همسایه اقدام به دریافت ویزای تحصیلی آلمان کنید، البته دو نکته هم باید در نظر بگیرید اول اینکه باید قبل از رفتن به سفارت های کشورهای همسایه نسبت به اخذ اقامت این کشورها اقدام کنید و دوم هم اینکه مقداری سفارت آلمان در این کشورها ریسک عدم صدور ویزا بدون مدرک زبان را دارند.

شرایط تحصیل پزشکی در آلمان
تحصیل و پذیرش پزشکی در آلمان بدون مدرک زبانپخش‌کننده صوت
برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید. جهت اخذ پذیرش تحصیل پزشکی و تخصص دندانپزشکی در آلمان در هر دو صورت ذکر شده در بالا، ارائه مدرک زبان الزامی است و افراد در ایران و قبل از اقدام برای پذیرش، باید مدرک زبان خود را اخذ نمایند.یک راه نسبتاً غیر مطمئن (!) برای تحصیل پزشکی آلمان وجود دارد و آن هم این است که از کشورهای همسایه نظیر ترکیه و ارمنستان برای اخذ ویزای دانشجویی اقدام نمایید. در این حالت باید برای کالجی که بدون مدرک زبان پذیرش می‌دهد اقدام نمایید و سپس از سفارت کشورهای همسایه اقدام به دریافت ویزای تحصیلی آلمان کنید، البته دو نکته هم باید در نظر بگیرید اول اینکه باید قبل از رفتن به سفارت های کشورهای همسایه نسبت به اخذ اقامت این کشورها اقدام کنید و دوم هم اینکه مقداری سفارت آلمان در این کشورها ریسک عدم صدور ویزا بدون مدرک زبان را دارند.

شنبه 05 شهریور 1401 - 19:18
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :