زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 5:23 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 19
نویسنده پیام
saye13777 آفلاین


ارسال‌ها : 15
عضویت: 2 /4 /1401


اقامت آلمان
طبق به روز ترین آمارگیری های انجام شده، آلمان به عنوان پنجمین کشور محبوب بین متقاضیان مهاجرت شناخته شده. این محبوبیت به خاطر فرصت های شغلی خوب، سیستم آموزشی مطلوب و شرایط بسیار خوب اقتصادی در آلمان می باشد. به دلیل پیری جمعیت در آلمان، ، نیاز مبرم به نیرو های جوان و توانمند در بازار کار این کشور، به خوبی قابل مشاهده است.
تحصیل پزشکی در آلمان
به دلیل محبوبیت کشور آلمان به عنوان مقصدی برای متقاضیان مهاجرت، بدیهی است که در این زمینه سؤالات بسیاری برای افراد به وجود بیاید. کارشناسان مجرب ما در موسسه مهاجرتی آوام، در این مقاله تمامی اطلاعات مورد نیاز برای مهاجرت یا اخذ اقامت آلمان را برای شما عزیزان شرح خواهند داد.
راه های قانونی مهاجرت به آلمان
مهاجرت به کشور آلمان به شکل قانونی و قابل اطمینان، راه های گوناگونی وجود دارد که در کل به 7 بخش تقسیم می شوند. این 7 روش عبارت اند از: راه های اخذ ویزا و مهاجرت به آلمان از طریق کاریکی از روش های مرسوم برای مهاجرت و اخذ ویزای آلمان، کار است. مهاجرت کاری به آلمان، به دلیل فرصت های شغلی مناسب و شرایط اقتصادی بسیار خوب، بین متقاضیان بسیار محبوب است. در صورتی که افراد، شرایط مطلوبی برای اخذ ویزای کار آلمان داشته باشند، معمولاً روش دیگری به آنها توصیه نمی شود. برای گرفتن ویزای کار آلمان دو روش وجود دارد:
اخذ ویزا از طریق پیشنهاد کار یا
job offer
ویزای جستجوی کار در آلمان. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این راه ها، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در مؤسسه آوام در ارتباط باشید.مهاجرت به آلمان از طریق تحصیلمهاجرت به آلمان از طریق تحصیل، در سال های گذشته مورد توجه بسیاری از دانشجویان متقاضی قرار گرفته. از مجموعه دلایل این اتفاق، می توان به سطح علمی بالای دانشگاه های آلمان، نظام تحصیلی رایگان و امکان تحصیل به دو زبان آلمانی انگلیسی اشاره کرد. البته باید توجه داشته باشید که تحصیل، به تنهایی نمی تواند راه اخذ ویزا را برای شما هموار گرداند و برای این کار، افراد باید بلافاصله پس از اتمام تحصیل، در آلمان استخدام شوند. با این کار، به نوعی ویزای تحصیلی خود را به نوع کاری تغییر داده اند. در صورتی که دانشجویان پس از اتمام درس خود، نتوانند در مدت 18 ماه شغلی متناسب با رشته تحصیلی خود پیدا کنند، باید آلمان را ترک کنند.
تحصیل پزشکی در کانادا
اینجا

شنبه 05 شهریور 1401 - 19:12
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :